PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : suche crx parts



02vtecsir
14.11.2007, 12:54
vorderer Nebel beleuchtet mit Haltewinkeln und kompletter Verdrahtung, selben für die Rückseite, der komplette hintere Sitz, der gegründet wird mit Haltewinkeln, Sicherheitsgurte, Seitenkonsolen, ect... Auch wenn Sie einen Satz Energie faltende Spiegel oder geheizte Energie faltende Spiegel finden, wünsche ich die mit einem kompletten Kabelstrang

sorry for the translation

front fogs with brackets and complete wiring, same for the rear, complete rear seat set-up with brackets, seat belts, side panels, ect... Also, if you find a set of Power folding mirrors or heated Power Folding mirrors, I want those with a complete harness.

gold-civic
14.11.2007, 13:30
klingt soweit ganz gut, ich bin so frei:

Gesucht wird:

vordere Nebellampen, mit Halter und Kabel
hintere Nebellampen mit Halter und Kabel
Hintere Sitzbank mit allen Haltern
Sicherheitsgurte
Seitenverkleidung
klappbare Spiegel vom EF8 incl Kabel oder
beheizbare Spiegel incl Kabel für den CRX

buggs
14.11.2007, 15:37
@02vtecsir:

Car is an EF (ED/EE) ??

The CRX has the rear fog light in the center garnish!
Rear fogs are just for the Civics - anyway I have a few sets in stock... PM me if you´re still interested...

Front fogs and folding mirrors are really rare over here so have a look at Japan or Malaysia! Or take a look at UKs CRX forums...

CRX-432
14.11.2007, 16:01
Sicherheitsgurte habe ich komplett alle da. PM wenn se haben willst

02vtecsir
15.11.2007, 13:52
how much for the rear fog light and bracket and wiring
@02vtecsir:

Car is an EF (ED/EE) ??

The CRX has the rear fog light in the center garnish!
Rear fogs are just for the Civics - anyway I have a few sets in stock... PM me if you´re still interested...

Front fogs and folding mirrors are really rare over here so have a look at Japan or Malaysia! Or take a look at UKs CRX forums...

buggs
15.11.2007, 15:42
how much for the rear fog light and bracket and wiring

PM´ed :up:

HondaCore
15.11.2007, 17:38
Hello Vtec Sir,

I got 2 Times Original Seatbelts for the CRX ed9 (germany)

Greetings, Merlin